۱۹ دی ۱۳۸۵، ۱۰:۲۴

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مشکلات آموزش در مناطق محروم همچنان پابرجاست

هنوز نتوانسته ایم مشکلات آموزشی در مناطق محروم را حل کنیم که امیدواریم در سال آینده با افزایش اعتبارات و برنامه ریزی کارآمد ، بتوانیم مشکلات این مناطق را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اوقات فراغت فرصتی طلایی برای دانش آموزان و متولیان امور فرهنگی است.

اسدالله عباسی افزود: آشنایی با زمینه های مختلف شغلی، فعالیت های مفید اجتماعی و برنامه ریزی برای نهادینه کردن و افکار و اندیشه های مفید از جمله اهدافی است که در صورت برنامه ریزی موثر و هدفمند برای اوقات فراغت جوانان قابل دستیابی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: بسیج با حضور خود در تمام عرصه ها ثابت کرده است که همواره می تواند در همه مسائل مفید باشد.

عباسی با بیان اینکه بحث اوقات فراغت جوانان در کشور یکی از موضوعات تعیین کننده است به گونه ای که مدیریت صحیح این فرصت و ظرفیت می توان موجب تعالی اخلاقی و روحی جوانان و ایجاد گرایش در آنها برای کار و بروز خلاقیت را فراهم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، بسیج همگانی دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای هجرت بسیج سازندگی را در راستای سازندگی مناطق محروم و رستاها بسیار مفید دانست و خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده توسط کمیسیون آموزش مجلس فعالیت های ضربتی دسته جمعی به خصوص در بخش سازندگی به طور قطع هزینه ها را کاهش می دهد.

کد خبر 431985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha